Amerykańskie ciacho

Rozbrajająco przystojny Nikki (Ashton Kutcher) uwielbia dobrą zabawę, luksusowe życie i piękne kobiety. Zwłaszcza, jeśli są bajecznie bogate. Zdobywa je szybko i zmienia, gdy tylko znudzą mu się ich luksusowe apartamenty. To jego sposób na życie. A przy okazji - doskonały biznes. Nieodpartemu czarowi Nikkiego ulegają kolejne kobiety, a on bawi się nimi i korzysta z życia, które mu sponsorują. Pewnego dnia spotyka wyjątkową dziewczynę - Heather.

1.gifPiękna nieznajoma nie jest nim jednak zainteresowana. Czy w grze uczuć, która zaczyna się między Nikkim a dziewczyną chodzi o coś więcej niż seks i pieniądze?

SEKS, PIENIĄDZE I HOLLYWOOD                                                                                             

AMERYKAŃSKIE CIACHO to historia playboya (Ashton Kutcher), który dostatnie życie             w Los Angeles zawdzięcza swoim erotycznym podbojom. W filmie Davida Mackenzie („Młody Adam”, „Hallam Foe”) poznajemy tajemnicę jego sukcesu jako organizatora najmodniejszych przyjęć w Hollywood, oraz kochanka wielu dobrze sytuowanych kobiet.

Właśnie w ten sposób przystojnemu Nikkiemu udaje się znaleźć lokum w położonej  w Hollywood Hills wytwornej willi, należącej do prawniczki Samanthy (Anne Heche). Beztroskie życie, któremu oddaje się pod nieobecność bogatej opiekunki, zakłóci dopiero spotkanie z piękną kelnerką Heather (Margarita Levieva). Zauroczony młodą dziewczyną podrywacz zabiera ją do najdroższych restauracji i na najelegantsze imprezy, prowadząc z nią wymyślną miłosną grę. Nikki nie podejrzewa jednak, że trafił na wyjątkowo przebiegłego gracza...

AMERYKAŃSKIE CIACHO to ironiczny i zmysłowy obraz współczesnego Los Angeles,  a zarazem komedia nawiązująca do takich klasyków kina jak „Szampon” z Warrenem Beatty i Goldie Hawn, „Śniadanie u Tiffany’ego” z Audrey Hepburn oraz „Amerykański żigolak” z Richardem Gere’em. Nikki poznaje najskrzętniej ukrywane sekrety stolicy showbiznesu i uwodzi szereg ponętnych kobiet, które, tak jak Emily (Rachel Blanchard), ciężko przeżywają nieuchronne rozstania. Z każdej opresji wyprowadza bohatera jego najlepszy przyjaciel Harry (Sebastian Stan). Jak długo można jednak wspierać podrywacza, beznamiętnie zmieniającego partnerki?

Najnowszy film utalentowanego Davida Mackenzie to przewrotna wizja miasta, które napędza żądza pieniędzy, kariery i seksu oraz portret uwodzicielskiego bohatera, który za swoje miłosne gierki zapłaci niemałą cenę.

ASHTON KUTCHER (Nikki)

Jeden z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia, któremu sławę przyniósł komediowy serial „Różowe lata 70-te” oraz cykliczny program „Punk’d” kanału MTV. Założona przez niego firma Katalyst wyprodukowała takie seriale jak „Beauty and the Geek”, „True Beauty” oraz „Game Show in My Head”, a jej oddział New Media przygotował internetową animację „Blah Blah Blah”. Kinowe przeboje z udziałem Kutchera to „Co się zdarzyło w Las Vegas”, „Patrol”, „Zupełnie jak miłość”, kultowy dziś „Stary, gdzie moja bryka?” oraz wyprodukowane przez Katalyst „Efekt motyla” i „Zgadnij kto”. Wkrótce obejrzymy go w komedii akcji „5 Killers”.

Urodzony w Homestead, w Iowa, gdzie wychowywał się na farmie razem z bratem bliźniakiem i starszą siostrą, studiował inżynierię biochemiczną na University of Iowa. Odkryty przez łowcę talentów na pokazie modeli, przeprowadził się do Nowego Jorku, gdzie rozpoczął karierę aktorską.

ANNE HECHE (Samantha)

Znakomita aktorka kinowa, teatralna i telewizyjna, wyróżniona nominacjami do nagród Tony (sztuka „Twentieth Century” u boku Aleca Baldwina) i Emmy (film kanału Showtime „Wybór Gracie”). Znana z ról w popularnych serialach „Bez skazy”, „Ally McBeal” oraz w telewizyjnym obrazie „Gdyby ściany mogły mówić”. Najważniejsze role kinowe Heche to „John Q”, „Trzeci Cud” Agnieszki Holland, „Psychol” Gusa Van Santa, „Sześć dni, siedem nocy”, „Donnie Brasco”, „Fakty i akty” (nagroda The National Board of Review za drugoplanową rolę), „Koszmar minionego lata” i „Pod presją”. Napisała i wyreżyserowała krótkometrażowy obraz „Reaching Normal” oraz kontynuację „Gdyby ściany mogły mówić”. W 2001 roku wydała swoją autobiografię „Call Me Crazy”, która trafiła na listę bestsellerów pism The New York Times oraz Los Angeles Times.

MARGARITA LEVIEVA (Heather)

2009 – Amerykańskie ciacho (Spread)

2009 – Adventureland

2007 – Niewidzialny (The Invisible)

2007 – Hałas (Noise)

RACHEL BLANCHARD (Emily)

2009 – Amerykańskie ciacho (Spread)

2008 – Adoracja (Adoration)

2006 – Węże w samolocie (Snakes on the Plane)

2005 – Gdzie leży prawda (Where the Truth Lies)

2001 – Słodkie i ostre (Sugar & Spice)

2000 – Ostra jazda (Road Trip)

SEBASTIAN STAN (Harry)

2009 – Amerykańskie ciacho (Spread)

2008 – Rachel wychodzi za mąż (Rachel Getting Married)

2006 – Pakt milczenia (The Covenant)

DAVID MACKENZIE (Reżyseria)

Wyreżyserował kilka nagrodzonych filmów krótkometrażowych dla BBC i Channel Four,

w tym „Marcie’s Dowry”, pokazywane na festiwalu w Cannes. Po świetnie przyjętym debiucie fabularnym „Młody Adam”, z Ewanem McGregorem i Tildą Swinton (za który został nominowany do Europejskiej Nagrody Filmowej), nakręcił równie ceniony komediodramat z Jamie Bellem „Hallam Foe”.

JASON GOLDBERG (Produkcja)

Współzałożyciel firmy Katalyst, który wraz z Ashtonem Kutcherem wyprodukował popularny program MTV „Punk’d” oraz seriale „Beauty and the Geek”, „Miss Guided”, „Game Show in My Head” oraz „True Beauty”. Ich pierwszy wspólny projekt fabularny – „Efekt motyla”, w którym Kutcher zagrał główną rolę, okazał się dużym sukcesem kasowym. Podobną popularnością w kinach cieszyły się komedie „Zgadnij kto” oraz „Amerykańskie ciacho”.

PETER MORGAN (Produkcja)

Urodzony w Los Angeles, od małego interesował się kinem, a pierwszym film krótkometrażowy nakręcił w wieku 10 lat. Swój pierwszy scenariusz „Trujący bluszcz” sprzedał jako 23-latek wytwórni New Line Cinema, dla której później wyprodukował kontynuacje „ Trującego bluszczu” i komedię „Rozrabiaki w Waszyngtonie”. Jego praca

dla RKO Pictures zaowocowała powstaniem filmów Grega Hoblita, Rogera Kumble, Jonathana Mostowa i Phillipa Noyce’a.

STEVEN POSTER (Zdjęcia)

Od dzieciństwa pragnął pracować w przemyśle filmowym. Rozpoczął karierę w rodzimym Chicago, gdzie kręcił reklamówki i dokumenty. Był asystentem operatora „Bliskich spotkań trzeciego stopnia” i „Łowcy androidów”, a największą sławę przyniósł mu teledysk Madonny „Like a Prayer”. Samodzielnie stworzył zdjęcia do takich filmów jak „Stuart Malutki 2”, „Małolaty u taty”, „Rocky V”, „Smród życia” i „Dziewczyna dla dwóch” Patrice Leconte’a (rzadki przypadek operatora amerykańskiego w filmie francuskojęzycznym). Otrzymał  nominację American Society of Cinematographers za thriller Ridleya Scotta „Osaczona”.

CABOT MCMULLEN (Scenografia)

Scenograf ze znacznym dorobkiem w branży reklamowej, muzycznej i filmowej, który został zauważony przez dziennikarzy Entertainment Weekly, TV Guide, Variety i The Hollywood Reporter.

NICHOLAS ERASMUS (Montaż)

Pochodzący z Republiki Południowej Afryki montażysta takich filmów jak „Step Up 2”, „Chaos Theory” (z Ryanem Reynoldsem i Emily Mortimer) i „Pretty Persuasion” (z  Jamesem Woodsem i Evan Rachel Wood). Laureat Emmy za kampanię reklamową stacji NBC z 200 roku.

RUTH CARTER (Kostiumy)

Dwukrotnie nominowana do Oscara za „Malcolma X” Spike’a Lee i „Amistad” Stevena Spielberga kostiumolożka, która doświadczenie zdobywała w teatrze oraz na planach takich dzieł jak „Rób co należy”, „Czarny blues”, „Malaria” (wszystkie w reżyserii Spike’a Lee), „Tina”, oraz przebojów Johna Singletona „Shaft” i „Czterej bracia”.


Komentarze
Polityka Prywatności