Chris Pine i Tom Hardy wcielają się w agentów CIA – wspólników i najlepszych kumpli. Problemy zaczynają się wtedy, gdy w ich życiu zjawia się piękna kobieta (w tej roli Reese Whiterspoon). We dwójkę pokonywali szpiegów z całego świata, ale najtrudniejsza batalia dopiero przed nimi. Będą musieli dać z siebie wszystko i sięgnąć po najcięższą artylerię, bo stawią czoło… sobie nawzajem.
Franklin Delano Roosevelt Foster, znany jako FDR (Chris Pine), to przystojny, ujmujący mężczyzna, na którego widok mięknie serce każdej kobiety. Jego najlepszym kumplem i partnerem jest James, znany jako Tuck (Tom Hardy) – równie przystojny, ale nie aż tak ułożony, żeby oczarować dowolną dziewczynę… Razem stanowią duet nie do pokonania. Zdolni, świetnie wyszkoleni i jeszcze lepiej wyglądający. Prawdziwa śmietanka agentów CIA. Ich długoletnia przyjaźń i partnerstwo zostaną wystawione na próbę, kiedy nieświadomie zaczną się spotykać z tą samą kobietą…
Mowa o Lauren Scott (Reese Whiterspoon) – specjalistce od oceny produktów w jednej z największych firm dbających o dobro konsumentów. Zna się na wszystkim: od piekarników po smartphone’y. To prawdziwy fachowiec, ale nie jest ideałem. Brakuje jej pewnej przydatnej w życiu cechy : nie umie znaleźć fajnego faceta. Wszystko się zmienia, gdy jej przyjaciółka Trish (Chelsea Handler) bierze sprawy w swoje ręce i zakłada jej profil na portalu randkowym, do którego niedawno dołączył też Tuck…
Pierwsza randka jest fantastyczna. Kiedy mówią sobie „dobranoc”, Lauren idzie do wypożyczalni wideo, gdzie FDR szuka kolejnej dziewczyny do wyrwania. Lauren go spławia, co oczywiście sprawia, że FDR stawia sobie za punkt honoru zdobycie jej. Daje do zrozumienia, że nie przyjmie odmowy i w końcu Lauren zgadza się na spotkanie.
Dziewczyna nie wierzy w swoje szczęście. Do niedawna była stuprocentową singielką, a teraz interesuje się nią dwóch idealnych mężczyzn. W międzyczasie panowie orientują się, że umawiają się z tą samą kobietą i zaczynają o nią rywalizować. Niech wygra najlepszy. Przyjaciele stają się wrogami i sięgają po metody CIA…
To oznacza kłopoty. A więc wojna.
„To opowieść o dwóch genialnych szpiegach, którzy przy okazji są najlepszymi przyjaciółmi. Los sprawia, że zakochują się w tej samej kobiecie.” – mówi producent i scenarzysta Simon Kinberg i dodaje : „FDR i Tuck postanawiają, że obaj będą spotykać się z Lauren, a ona dokona wyboru. Zakochują się w niej i rywalizacja staje się coraz ostrzejsza. Wykorzystują techniki szpiegowskie, których nauczyli się w CIA. Lauren marzyła, żeby poznać tego jedynego i nie ma pojęcia, że FDR i Tuck prowadzą wojnę o jej uczucia.”
Historia dwóch arcy-szpiegów, którzy wariują z miłości do tej samej dziewczyny, to wątek wokół którego zbudowano humor i akcję filmu. Reżyser McG zapewnia, że mimo niecodziennego pomysłu, film jest realistyczny. „Zależało mi na tym, żeby widzowie uwierzyli w opowiadaną historię. To nie miała być parodia. FDR i Tuck są jak James Bond i Etan Hunt [główny bohater „Mission Impossible”]. Odnoszą się do siebie z szacunkiem, ale obaj są samcami alfa i żaden nie chce przegrać. Dzięki temu film cały czas trzyma w napięciu.”
„Chyba każda kobieta chciałaby być adorowana przed dwóch mega seksownych przystojniaków, którzy dosłownie biją się o jej względy.” – śmieje się Reese Witherspoon i dodaje : „Spodobało mi się to, że Lauren jest bohaterką komedii, a FDR i Tuck grają raczej w filmie akcji. Ujęło mnie też, że w sferze zawodowej Lauren jest bardzo zdecydowana i zdeterminowana, ale jeśli chodzi o życie osobiste, bardzo się boi czy wybierze właściwego faceta. Myślę, że wiele kobiet może się z tym identyfikować.”
Nie dziwne, że dziewczyna nie umie dokonać wyboru. Obaj kandydaci są przystojni, bystrzy, romantyczni… i obaj są świetnymi szpiegami. Od lat fascynujemy się genialnymi tajnymi agentami. „Kręci nas niebezpieczeństwo, tajemnica, zwiedzanie świata i to, że istnieje zupełnie inne życie od tego naszego, nudnego. Wszyscy fantazjujemy o podróżach, szybkich samochodach, pościgach i namiętnościach. FDR i Tuck radzą sobie ze sprawami szpiegowskimi, ale kiedy w grę wchodzi miłość, tracą zdrowy rozsądek.” – mówi reżyser.
Do roli FDR’a szukano szorstkiego, ale jednocześnie uroczego i pewnego siebie przystojniaka. Kogoś męskiego, pełnego energii i obdarzonego mieszanką cech, której trudno się oprzeć. Wybrano Chrisa Pine’a.
Pine zdobył popularność kiedy zagrał Jamesa T. Kirka w najnowszej wersji „Star Treka”. Aktor opisuje swojego bohatera jako konesera wszystkiego co najlepsze : „FDR lubi drogą whiskey, porządne cygara, piękne garnitury, szybkie auta i piękne kobiety. Niekoniecznie w tej kolejności. Uwielbia prace szpiega. Wychował się na filmach o Bondzie i od dziecka wiedział, co chce robić w życiu. Raczej niczego sobie nie komplikuje”
„Z kolei Tuck traktuje swoją pracę poważniej. To facet o złożonej osobowości, skryty i trochę zamknięty w sobie. Skupia się na misji, a nie filmowych korzyściach bycia tajnym agentem. Tom Hardy idealnie się sprawdził w tej roli. Jest charyzmatycznym i fascynującym aktorem.” - mówi Chris Pine.
Twórcy zwrócili na niego uwagę, gdy obejrzeli „Incepcję”. „Od razu doszliśmy do wniosku, że właśnie on jest Tuckiem. Ma zupełnie inne poczucie humoru niż Chris i otacza go aura niebezpieczeństwa. Stworzyli fantastyczny duet oparty na przeciwieństwach.” – mówi Kinberg.
Hardy ma na swoim koncie role w takich filmach jak „Szpieg”, „Warrior” czy „Rock’n’Rolla”. „A więc wojna” to zupełnie inna produkcja i aktor po raz kolejny udowodnił swoją wszechstronność. „Tom uwielbia wyzwania. Wcielił się już w kilka dramatycznych ról, wystąpił w kinie akcji, więc przyszła pora na komedię.” - mówi reżyser.
„To niełatwy gatunek filmowy. Sądziłem, że pójdzie jak po maśle i trochę się przejechałem na tej pewności. Dałem z siebie wszystko i dużo się nauczyłem.” – zapewnia aktor.
W filmie zobaczymy też Tila Schweigera i Chelsea Handler. Schweiger, jeden z najbardziej znanych i najlepszych niemieckich aktorów i reżyserów, wcielił się w Heinricha – handlarza bronią, który chce się zemścić na FDRze i Tucku za śmierć brata. Handler zagrała Trish, najlepszą przyjaciółkę Lauren. „Moja bohaterka to cała ja, tyle że mężatka. Nie jest mistrzynią dobrych rad, ale non stop powtarza Lauren, że trzeba wychodzić do ludzi i robić to, na co ma ochotę każda kobieta.” – mówi słynna singielka, Chelsea.
„Chyba każda kobieta ma taką zwariowaną przyjaciółkę. Chelsea i ja naprawdę się przyjaźnimy, więc fajnie było zagrać razem w filmie. Jest idealną Trish.” – zapewnia Reese Withespoon.
O PRODUKCJI
Chyba nikogo nie zaskoczy, że Chris Pine i Tom Hardy postanowili samodzielnie sprostać scenom kaskaderskim. Za to niespodzianką może być fakt, że… Reese Witherspoon nie chciała być gorsza. Siadła za kółkiem sportowych aut, nie bała się brutalnej rozgrywki paintballa. „Pod koniec filmu wymiata bardziej niż Chris i Tom.” – śmieje się McG.
Żeby odtwórcy głównych ról byli wiarygodni jako agenci CIA, twórcy poprosili o pomoc Paula Maurice’a – konsultanta i eksperta wojskowego. Paul przeprowadził szkolenie, dzięki któremu Pine i Hardy nauczyli się m.in. obsługi broni.
Scenograf Martin Laing przyłożył szczególną wagę do tego, żeby pokazać szpiegowskie życie tak, aby było autentyczne.
Mieszkanie FDR’a ewidentnie świadczy o tym, że facet kocha luksus i przygodę. Na dachu znajduje się basen ze szklanym dnem, który widać z apartamentu. Kiedy reżyser zobaczył dzieło Lainga, w wodzie pływała akurat piękna dziewczyna…
Kiedy skończone zdjęcia i okres postprodukcji, w którym zmontowano film i skomponowano muzykę, zorganizowano pokazy specjalne. Twórcy z zadowoleniem stwierdzili, że „A więc wojna” podoba się i mężczyznom, i kobietom. Dlatego postanowili wprowadzić film do kin w okresie walentynkowym. Wtedy Każdy liczy na jakąś dobrą akcję.” – śmieje się McG.
O OBSADZIE
REESE WHITERSPOON (Lauren) ma na swoim koncie wiele zróżnicowanych ról docenionych zarówno przez widzów, jak i krytyków. To jedna z najbardziej lubianych aktorek w Hollywood. Za rolę June Carter Cash w filmie „Spacer po linie” otrzymała w 2006 roku Oscara, a także nagrodę BAFTA, Złoty Glob, SAG Award, People’s Choice Award i wyróżnienia od stowarzyszeń krytyków.
Od 2007 roku jest ambasadorką marki Avon i angażuje się charytatywnie, między innymi w walkę o prawa kobiet. Współpracuje z różnymi organizacjami i ośrodkami, między innymi Rape Treatment Center w Santa Monica i fundacją Save the Children. Zasiada też w razie Children’s Defense Fund, od lat angażuje się w ich zbiórki pieniędzy. W zeszłym roku pojechała do Nowego Orleanu na uroczyste otwarcie „Freedom School”.
Najnowsze filmy z jej udziałem to „Skąd wiesz?” Jamesa L. Brooksa (komedia romantyczna, w której zagrali też Paul Rudd, Owen Wilson i Jack Nicholson), „Potwory kontra Obcy” (użyczyła głosu Susan Murphy, która rośnie do olbrzymich rozmiarów, po tym jak w Ziemię uderza meteoryt), „Cztery gwiazdki” z Vince’em Vaughnem i „Transfer”.
Zaczęła karierę filmową mając 14 lat. Zadebiutowała rolą w „Człowieku z księżyca”. Od tamtej pory wystąpiła m.in. w „Jak w niebie”, „Vanity Fair – targowisko próżności”, „Legalnej blondynce” i „Legalnej blondynce 2”. Zasłynęła rolami w komediach romantycznych – m.in. „Dziewczyna z Alabamy” i wspomniana „Legalna blondynka”. Zagrała też w „Szkole uwodzenia”, „Wyborach”, „Strachu”, „Spojrzeniu mordercy”.
Założyła firmę produkcyjną Type A Films, w której powstał m.in. film „Penelope” z Cristiną Ricci i Jamesem McAvoyem
WYBRANA FILMOGRAFIA:
2010 Skąd wiesz? (How Do You Know?)
2008 Cztery Gwiazdki (Four Christmases)
2007 Transfer (Rendition)
2005 Spacer po linie (Walk the Line)
2005 Jak w niebie (Just Like Heaven)
2004 Vanity Fair. Targowisko próżności (Vanity Fair)
2002 Dziewczyna z Alabamy (Sweet Home Alabama)
2001 Legalna blondynka (Legally Blond)
1999 Szkoła uwodzenia (Cruel Intentions)
1999 Wybory (Election)
1998 Miasteczko Pleasantville (Pleasantville)
1996 Spojrzenie mordercy (Freeway)
1996 Strach (Fear)
1991 Człowiek z księżyca (Man in the moon, The)
CHRIS PINE (FDR Foster) jest jednym z najbardziej zapracowanych aktorów młodego pokolenia. Największą popularność przyniosła mu rola w „Star Treku” JJ Abramsa z 2009 roku.
Najnowsze filmy z jego udziałem to „A więc wojna” z Reese Witherspoon i Tomem Hardym oraz „Small Town Saturday Night” Ryana Craiga.
Zagrał w takich filmach jak „Carriers” Alexa Pastora, „Wino na medal” Randalla Millera, „As w rękawie” Joe Carnahama, „Randki w ciemno” Jamesa Keacha.
Gra nie tylko w filmach, ale i w teatrze. Ostatnio występuje w „The Lieutenant of Inishmore” Martina McDonagha w Mark Taper Forum w Los Angeles. Zarówna sztuka, jak i jego występ, zbierają świetne recenzje.
W 2009 roku otrzymał nominację do Ovation Award za rolę w dramacie „Farragut North” wystawianym w Geffen Playhouse w Los Angeles.
Skończył University of California (studiował anglistykę), kształcił się w American Conservatory Theater i University of Leeds.
Jest synem aktorów – Gwynne Gilford i Roberta Pine’a. Jego babcia, Anne Gwynne, również była aktorką.
WYBRANA FILMOGRAFIA:
2009 Killing Pablo
2009 Carriers
2009 Star Trek
2008 Wino na medal (Bottle Shock)
2007 As w rękawie (Smokin' Aces)
2006 Całe szczęście (Just My Luck)
2006 Randki w ciemno (Blind Dating)
2004 Pamiętniki księżniczki 2: Królewskie zaręczyny (Princess Diaries 2: The Royal Engagement)
TOM HARDY (Tuck) szybko staje się jednym z najlepszych i najbardziej wszechstronnych aktorów dzisiejszego Hollywood.
Najnowsze filmy z jego udziałem to „Warrior”, w którym wystąpił u boku Nicka Noltego oraz „Szpieg” gdzie zagrali Colin Firth i Gary Oldman.
Na premierę czekają „Mroczny Rycerz powstaje” Christophera Nolana oraz „Wettest County” i „Mad Max : Fury Road”.
W 2009 roku zdobył British Independent Film Award za rolę w thrillerze „Bronson”.
Jest Anglikiem. Ukończył London Drama Center i zaczynał karierę od roli w serialu „Kompania braci” stacji HBO.
Nominowano go do nagrody BAFTA za rolę w filmie telewizyjnym „Stuart : spojrzenie w przeszłość”. Wystąpił też w „Wichrowych wzgórzach” wyprodukowanych w 2009 roku przez stację ITV.
Na swoim koncie ma też liczne występy teatralne. Grał na deskach teatrów West Endu (m.in. w „Blood” i „In Arabia We’d All Be Kings”, za rolę w którym otrzymał nominację do Olivier Award).
WYBRANA FILMOGRAFIA:
2011: Warrior
2010: Szpieg (Tinker, Taylor, Soldier, Spy)
2008: Rock’n”Rolla
2007: Stuart : Spojrzenie w przeszłość (Stuart : A Life Backwards)
2006: Maria Antonina (Marie Antoinette)
2004: Przekładaniec (Layer Cake)
2001: Helikopter w ogniu (Black Hawk Down)
TIL SCHWEIGER (Heinrich) to jeden z najsłynniejszych i najlepszych niemieckich filmowców. Jest nie tylko aktorem, ale i producentem – prowadzi wytwórnię Barefoot Films.
Amerykańskim widzom zapadł w pamięć rolą w „Bękartach wojny” Quentina Tarantino. Niebawem do kin wejdzie „The Courier”, w którym wystąpił z Mickeyem Rourkiem.
W 1997 roku zdobył Bambi Award za film „Leila i Nick” który wyreżyserował, wyprodukował i w którym zagrał główną rolę. W 2008 roku nagrodzono go kolejną statuetką za „Miłość z przedszkola”.
Najnowsze filmy z jego udziałem to „Trzej muszkieterowie 3D”, „Kokowaah”, „Cień bólu” i „War Below Zero”.
CHELSEA HANDLER (Trish) to jedna z najpopularniejszych kobiet w amerykańskim przemyśle rozrywkowym. W 2007 roku jej program „Chelsea Lately” okazał się być telewizyjnym hitem i do dziś pozostaje jednym z najsłynniejszych talk-shows.
Chelsea wyprodukowała również serial „After Chelsea”, w którym gościnnie występuje wiele gwiazd, między innymi Reese Witherspoon.
W styczniu 2012 roku premierę miał serial „Are You There, Chelsea?” na podstawie jej książki. Chelsea gra w nim rolę drugoplanową.
Podpisała kontrakt na trzy kolejne książki. Sukcesywnie podbija wszystkie gałęzie przemysłu rozrywkowego.
Na dużym ekranie zadebiutowała w 2006 roku w filmie „Lewy casting”. Można było ją oglądać też w „Hop” z Jamesem Marsdenem.
O TWÓRCACH
McG (reżyseria) ma na swoim koncie reżyserię „Aniołków Charliego”, co było jego debiutem. Film był hitem i zarobił ponad czterdzieści milionów dolarów. McG stanął też za kamerą drugiej części filmu – „Aniołki Charliego :Zawrotna prędkość”.
Założył wytwórnię Wonderland Sound and Visio”, która współpracuje z Warner Brothers. Realizowano w niej takie seriale jak „Życie na fali” czy „Nie z tego świata”.
W 2006 roku wyreżyserował „Męski sport” z Matthew McConaugheyem i Davidem Strathairnem : opartą na faktach historię drużyny futbolowej, która zdobywa tytuły mimo katastrofy lotniczej, w której zginęła część zawodników.
W 2009 roku stanął za kamerą filmu „Terminator: Ocalenie”. Produkcja zarobiła prawie 400 milionów dolarów.
McG realizuje się też jako twórca reklam telewizyjnych i teledysków, pomaga także tworzyć soundtracki do seriali.
TIMOTHY DOWLING (scenariusz) został umieszczony przez magazyn „Variety” na liście 10 najciekawszych scenarzystów 2010 roku. Jest autorem scenariuszy do takich filmów jak „Wyrolowani”, „Żona na niby” i „Outsorced”.
SIMON KINBERG (produkcja) ukończył Brown University i Columbia University Film School. Jeszcze jako student zaczął współpracować z Warner Bros I Disneyem, Sony I Dreamworks. Jego dyplomem był scenariusz do filmu „Pan i Pani Smith”, w który w 2005 roku zagrali Brad Pitt i Angelina Jolie.
W 2006 roku napisał scenariusz do filmu „X-Men: Ostatni bastion”, a w 2009 roku do „Sherlocka Holmesa” w reżyserii Guya Ritchiego.
Współpracuje też z twórcami telewizyjnymi – m.in. przy serialach Jerry’ego Bruckheimera.
JAMES LASSITER (produkcja) od 1998 roku współpracuje z Willem Smithem w ramach wytwórni Overbrook Entertainment. Lassiter, który zaczynał od branży muzycznej, współpracował przy większość filmów ze Smithem.
Obecnie pracuje przy produkcji „1000 A.E” M. Night Shyamalana, a także remake’u musicalu „Annie”.
Wyprodukował takie filmy jak „Karate Kid”, „W pogoni za szczęściem”, „Hancock” czy „Hitach : najlepszy doradca przeciętnego faceta”/
WILL SMITH (produkcja) jest aktorem, producentem i raperem. Dwukrotnie nominowano go do Oscara : za role w „Alim” oraz „W pogoni za szczęściem”.
Na swoim koncie ma role w wielu hitach kinowych : m.in. w „Jestem legendą”, „Ja, robot”, „Faceci w czerni” czy „Hancock”.
Angażuje się w działalność charytatywną. Wspiera organizacje pomagające dzieciom, razem z żoną założył Will and Jada Smith fily Foundation.
Jest laureatem takich nagród jak Museum of the Moving Image Award czy Simon Wiesenthal Humanitartian Award przyznawanych za pomoc potrzebującym. Był ambasadorem 46664 Foundation Nelsona Mandeli, od 2008 roku zasiada w radzie organizacji Malaria No More.
MICHAEL GREEN (produkcja) wyprodukował dwie poprzednie części filmu „Agent XXL” i współpracował z takimi artystami, jak Roseanne Barr, The Backstreet Boys, Martin Lawrence, Enrique Iglesias, Ice Cube, Michael Jackson czy Limp Bizkit.
Zaczynał od pracy w agencji menadżerskiej Irvina Arthura, potem przeszedł do Gallin Morrey & Associates.
W 1997 roku założył The Firm, która zarobiła do 2001 roki półtora miliarda dolarów.
Wyprodukował ponad dwadzieścia filmów, w tym „Czarnego rycerza” i „Parasol bezpieczeństwa” z Martinem Lawrence’em.
JEFFREY EVAN KWATINETZ (produkcja wykonawcza) jest szefem firmy Prospekt Park, która realizuje kilkanaście seriali dla takich kanałów jak FOX czy ABC Family.
Był producentem takich filmów jak „Niepowstrzymany” i „Agent XXL”.
BRENT O’CONNOR (produkcja wykonawcza) wyprodukował „Kuloodpornego” („Bulletproof Monk”) z Chow Yun-Fatem i Seanem Williamem Scottem, „Scooby’ego Doo 2” Potwory na Gigancie” („Scooby Doo 2”), „Męski sport” („We Are Marshall”), „Firewall” z Harrisonem Fordem, a także thriller przygodowy z 2005 roku – „Elektrę” z Jennifer Garner. Był też współproducentem „K:19” („K-19: The Widowmaker”) z Harrisonem Fordem i Liamem nelsonem.
Zaczynał karierę od pracy agenta w IATSE. Był kierownikiem produkcji takich filmów, jak „Szósty dzień” („The Sixth Day”) z Arnoldem Schwarzennegerem, „Wyścig Szczurów” (The Rat Race”) z Whoopi Goldberg, Cubą Goodingiem Jr, Johnem Cleese’em i Rowanem Atkinsonem, nagrodzony Oscarem „Buntownik z wyboru” („Good Will Hunting”) Gusa Van Santa z Mattem Damonem, Robinem Williamsem i Benem Affleckiem; „Siedem lat w Tybecie” (Seven Years In Tibet”) z Bradem Pittem, a także „Eye See You”, „Jumanji”, „Śmiertelny rejs” („Deep Rising”), „Grzeczny świat” („Disturbing Behavior”) i „Andre”.
RUSSELL CARPENTER (zdjęcia) współpracował już z McG przy „Aniołkach Charliego”. Za zdjęcia do „Titanica” nagrodzono go Oscarem. Od lat współpracuje z Jamesem Cameronem – m.in. przy „Avatarze” i „Prawdziwych kłamstwach”.
Najnowsze filmy, przy których pracował to „Odrobina nieba” z Kate Hudson i „Propability”.
Jest autorem zdjęć do takich filmów jak „21”, „Sposób na teściową”, „Czekając na cud”, „Płytki facet”, „Negocjator”, „Kasamowa”, „Duchy”, „Atak kobiety olbrzyma”, „Niezawodna obrona”, „Lwie serce” czy „Wykonać wyrok”.
MARTIN LAING (scenografia) zajmuje się scenografią od dwudziestu pięciu lat. Karierę w przemyśle filmowym zaczynał w Anglii, a od 1993 roku pracuje w Los Angeles.
Kilkakrotnie współpracował z Jamesem Cameronem – m.in. przy „Avatarze”.
Pracował z takimi reżyserami jak Steven Spielberg, Michael Bay i Tim Burton.
Jest synem nagrodzonego Oscarem scenografa Roberta W. Lainga.
NICOLAS DE TOTH (montaż) ma na koncie takie filmy, jak “Live Free or Die Hard,” „Terminator 3: Bunt maszyn”(“Terminator 3: Rise of the Machines”), „Pakt milczenia” (“The Covenant”), „Underworld 2: Ewolucja” (“Underworld: Evolution”), „Oko cyklonu” (“Eye of the Storm”), „Uniwersalny żołnierz” (“Universal Soldier”), „Moce ciemności” (“Hellbound”),”Gwiezdne wrota” (“Stargate”),”Uliczny wojownik (“Street Fighter”), “Showgirls,” “Moll Flanders,” “The Edge” i „Mamuśka” (“Stepmom”).
Pracował też przy ”Człowieku z przyszłości”(“Bicentennial Man”), “Dirk and Betty,” “Along Came a Spider” i “Sumie wszystkich strachów” (“The Sum of All Fears”).
SOPHIE DE RAKOFF (kostiumy) jest Angielką, ale od 1990 roku mieszka w Los Angeles. Zaczynała od pracy w Paper Magazine, współpracowała też z „Vogue”, „Dadze and Confused” i „Vibe”.
W 1999 roku stworzyła kostiumy do „Centrum światła”. Od tamtej pory zaprojektowała kostiumy do takich filmów jak „Legalna blondynka”, „Liczą się tylko Frankliny”, „Miłosna zagrywka”, „Dorwać byłą” czy „Siostry”.
CHRISTOPHE BECK (muzyka) skomponował muzykę do ponad czterdziestu filmów i niemal dwudziestu seriali. Zajmuje się tym od piętnastu lat; napisał muzykę do takich produkcji jak „W krainie czarów” („Phoebe in Wonderland”), „Co się zdarzyło w Las Vegas” („What Happens in Vegas”), „Ciemność rusza do boju” („The Seeker: The Dark Is Rusing”), „Licencja na miłość” („License to Wed”), „Fred Claus - Brat Świętego Mikołaja” („Fred Claus”), „Różowa Pantera” („The Pink Panter”), „Strażnik” („The Sentinel”), „Zoom: Akademia superbohaterów”(„Zoom”), „Garfield 2” („Garfield: A Tail of Two Kitties”), „Męski sport” („We Are Marshall”), „Szkoła dla drani”(„School for Scoundrels”), „Elektra”, „Idealny facet” („The Perfect Man”), „Księżniczka na lodzie” („Ice Princess”) czy „Podwójna gra” („Two for the Money”).
Zaczynał od współpracy z telewizją kanadyjską – komponował do serialu „Biały kieł” („White Fang”), a także trzech sezonów „Buffy – postrach wampirów” (Buffy the Vampire Slayer”). Za muzykę do tego drugiego przyznano mu nagrodę Emmy.