Film

Opowieść o tym, czy warto poświęcać przyjaźń, lojalność i uczciwość dla pieniędzy oraz o tym czy zemsta jest naprawdę słodka. Bohaterowie filmu, czwórka sprzedawców z salonu samochodowego, codziennie zmagają się z trudem swojej pracy. Ich życie zdeterminowane jest przez zawód, w który wpisana jest wieczna pogoń za pieniądzem. Gdy pewnego dnia okazuje się, że jednego z nich, tytułowego Heńka, aresztowano za udział w gangu złodziei, pozostała trójka zostaje wystawiona na próbę uczciwości i moralności. Zmagając się w walce z własnymi słabościami, odkryją największe oszustwo Heńka.
Styczniowy pilot serialu zebrał pozytywne recenzje widzów, dlatego po kilku tygodniach oczekiwania możemy w końcu obejrzeć dalsze losy ojca wychowującego wyjątkowego syna. Bardzo dobra telewizyjna produkcja, której warto dać szansę. Będzie hit?
Trailer jest znacznie lepszy niż sam film, w zalewie mu podobnych dość przeciętny. Można na niego popatrzeć, chociaż na pewno nie powinien zostawać w pamięci dłużej niż trwa sama projekcja. W średnim scenariuszu pozostaje jedynie Amanda Seyfried, na którą zawsze jest miło w filmie popatrzeć. Ale czy dla niej warto wydawać pieniądze na bilet?
Już od 1 kwietnia na Cineman.pl dostępna będzie najnowsza część „SAGI ZMIERZCH”, która stała się jednym z największych przebojów filmowych ostatnich lat, przyciągając do kina miliony widzów. W serwisie obejrzeć można zarówno początek wielkiego finału historii, jak i poprzednie części sagi. Zostały do nich dołączone materiały dodatkowe: wywiady, teledyski oraz nieopublikowane sceny. Wszystkie filmy można zobaczyć również w jakości HD.
21 marca, po 23 dniach zdjęciowych, padł ostatni klaps na planie debiutu kinowego cenionego filmowca niezależnego - Bodo Koxa, obrazu opartego na jednym z najwyżej ocenionych polskich scenariuszy ostatnich lat, „Dziewczyna z szafy”.
Pozbawiony jakiejkolwiek poprawności stylistycznej polski tytuł to kolejna porażka naszych tłumaczy. Z premedytacją dodaję przynajmniej średnik. Znacznie lepszy jest już sam film, mroczny, niepokojący, bardzo dobrze zagrany. Trochę szkoda, że nie dostał się do naszych kin i nie zasłużył sobie na lepszą promocję.
Uwielbiany przez miliony kobiet Robert Pattinson w roli młodego milionera w najnowszym filmie - Davida Cronenberga („Niebezpieczna metoda”, „Nagi lunch”). W blasku świateł, po ulicach Nowego Jorku przetacza się ekskluzywna limuzyna. W środku jedzie Eric Parker – 28-letni milioner, „złote dziecko” Wall Street i niekwestionowany król światowej finansjery. Jadąc przez Manhattan, spostrzega nagle tablicę z kursami walut. Cyfry bardzo szybko idą w górę, a to może oznaczać tylko jedno – finansowe imperium Erica Parkera z każdym ruchem wskazówki zegara zbliża się do upadku.
„LADY” to niezwykła opowieść o niezwykłej kobiecie - Aung San Suu Kyi - birmańskiej opozycjonistce i działaczce politycznej, która w 1988 rozpoczęła walkę z wojskowym reżimem. W 1991 roku została laureatką Pokojowej Nagrody Nobla, a w 2009 otrzymała tytuł Ambasadora Sumienia Amnesty International.
We Wrocławiu zostanie pokazanych około 440 filmów (w tym około 220 pełnometrażowych) z ponad 40 krajów. W programie m.in.: retrospektywy twórczości mistrzów światowego kina: Dušana Makavejeva, Ulricha Seidla, Carlosa Reygadasa, Petera Tscherkassky’ego oraz Witolda Giersza, poza tym współczesne kino meksykańskie, przegląd fałszywych dokumentów, czyli„mockumentów”, filmy z gwiazdami rocka i popu w ramach Re-mixed. Ze sceny na ekran, przegląd filmów zrealizowanych w Studiu Filmowym im. Karola Irzykowskiego oraz sekcja The Happy End, czyli filmy i projekty audiowizualne o końcu świata. Szczegóły na www.nowehoryzonty.pl
Najbardziej wszechstronny reżyser Hollywood, Steven Soderbergh powraca, by zaskoczyć widzów i krytyków komedią „Magic Mike” – najważniejszym, obok „Mroczny Rycerz powstaje”, tytułem studia Warner Bros w bieżącym roku. Nowy film laureata Oscara to opowieść o młodych facetach, dla których jedynym sposobem na sowity zarobek w czasach kryzysu jest rozbieranie się przed damską publicznością.
To film, gdzie na pierwszym miejscu stoi aktor, który swoim warsztatem musi stopniować nam napięcie i budować klimat całej opowieści. Na szczęście dobrych aktorów tutaj nie brakuje, dlatego my możemy obejrzeć niezły thriller, pozostając na końcu z filmem który wchodzi (niemalże naprawdę) pod skórę i zostaje tam jeszcze długo po tym jak zakończy się jego projekcja.
Hotel Marigold to ponoć najlepszy dom spokojnej starości w całych Indiach. Konkurencja dla brytyjskich ośrodków i miejsce, w którym warto spędzić jesień życia. Taką nadzieję ma siedmioro emerytów, którzy postanawiają odmienić swój los i jadą do Indii. Okazuje się, że tytułowy hotel jeszcze nie jest do końca gotowy na przyjęcie gości… Tak zaczyna się zabawna, romantyczna przygoda obfitująca w wiele niespodzianek.
„Praca przy filmie Ghost Rider 2 była zupełnie nowym doświadczeniem. To było szaleństwo! – przekonuje Nicolas Cage, filmowy John Blaze. Widzów zachwycą przede wszystkim efekty specjalne i brawurowe zdjęcia. Stoi za nimi szalona wizja reżyserska, „Mark i Brian są dynamicznymi filmowcami w stylu macho. Zachowują się jak kaskaderzy i nierzadko ryzykują życiem, zwisając na linach albo jadąc na wrotkach z kamerą.” – mówi oszołomiony współpracą z szalonym duetem, aktor.
Wrocławski Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty i Gdynia Film Festival. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych to jedne z najważniejszych odbywających się w Polsce wydarzeń filmowych. W tym roku nawiązują bliską współpracę. Ubiegłoroczna edycja gdyńskiego Festiwalu zapoczątkowała proces odświeżania święta polskiego kina. Do nowości programowych należała Panorama Europy Środkowo – Wschodniej, w której zaprezentowano filmy naszych sąsiadów, szczególny nacisk kładąc na kino węgierskie.
W sieci pojawiły się fragmenty zwiastuna ostatniej części SAGI ZMIERZCH: PRZED ŚWITEM CZ.2!
Oglądajcie!
http://www.youtube.com/watch?v=WXSVP4i4qjA
Film producenta „Rozważnej i romantycznej” na podstawie powieści Guy’a de Maupassanta. Autorką muzyki jest zdobywczyni Oscara® Rachel Portman („Księżna”, „I że Cię nie opuszczę”, „Czekolada”). Robert Pattinson („Saga Zmierzch”, „Twój na zawsze”) w roli czarującego uwodziciela uwikłanego w NIEBIEZPIECZNE ZWIĄZKI z trzema pięknymi kobietami. Młody, ubogi i niezwykle przystojny George (Robert Pattinson) przyjeżdża do Paryża. Miasto aż kipi od przepychu, zepsucia i, przede wszystkim, wielkich pieniędzy. Mężczyzna postanawia za wszelką cenę wejść do lepszego świata i zrobić karierę.
Niełatwo jest być kryminalistą. Niełatwo zachować zimną krew, gdy jedzie się z gazem dociśniętym do dechy, w samochodzie pełnym pieniędzy i z martwym kumplem na tylnym siedzeniu. Przekonuje się o tym Driver (Mel Gibson) próbując uciec policyjnej obławie. Gdy przebicie się przez graniczny mur wprost do Meksyku, nie rozwiązuje jego problemu, sprawa wydaje się przegrana. Mężczyzna zostaje osadzony w nietypowym więzieniu, w którym toczy się niemal normalne życie.
Już od 19 do 26 kwietnia w Warszawie rusza VII AfryKamera - Festiwal Filmów Afrykańskich -jedyny w Polsce festiwal pokazujący Afrykę, jej kulturę i przede wszystkim kinematografię z perspektywy samych Afrykanów. W tym roku na widzów czeka wyjątkowo ciekawy program. Jeszcze w kwietniu filmy ruszą w Polskę w ramach tzw. AfryKamera Repliki. Równolegle do Warszawy w dniach 19 do 22 kwietnia zawita do Gdańska (Kina Kameralne), a w dniach 23 do 29 kwietnia do Poznania (Kino Muza i Kino Rialto). A w maju i w czerwcu pokazy odbędą się jeszcze w Białymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Lublinie, Koninie i Katowicach.
20 kwietnia na ekrany polskich kin trafi „Lęk wysokości” - najlepszy debiut Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, wielokrotnie nagradzany obraz nominowanego do Oscara Bartosza Konopki. „Kiedy zobaczyłem ten film, długo nie mogłem dojść do siebie.” – mówi odtwórca głównej roli, Marcin Dorociński.
Debiutujący na dużym ekranie „Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć” nie dał szans „baśniowej” konkurencji i zadebiutował na pierwszym miejscu krajowego box office’u. „James Bond to ładna bajeczka, natomiast Hans Kloss był bohaterem z krwi i kości.” – uważa Stanisław Mikulski, dla którego realizm telewizyjnego „Klossa” był jednym z najmocniejszych punktów niezapomnianego serialu. Z odtwórcą roli J-23 w zupełności zgadzają się twórcy „Stawki większej niż śmierć”, którzy z należytą troską zadbali o zachowanie tego aspektu również na dużym ekranie.
Poprzednie
Następne
Polityka Prywatności